Методи доставки

У зв'язку із віяловими відключеннями електроенергії у м. Києві відправка замовлень поштовими службами може відбуватися із затримкою.

 

Доставка товарів у «Магазині приємних покупок Solyanka» здійснюється такими способами:

  1. Доставка компанією «Нова Пошта» - строк доставки Україною 1-2 дні, розрахувати вартість можна тут. При оформленні замовлення необхідно у графі «Адреса» або «Номер складу Нової Пошти» вказати номер відділення «Нової Пошти», на якому вам буде зручно забрати ваше замовлення у вашому місті. Відстежити своє відправлення за номером декларації можливо через форму відслідковування відправлень на сайті «Нової Пошти»
  2. Доставка «Укрпоштою». Строк доставки Україною – 2-7 днів. Вартість доставки можна сплатити або разом із замовленням, або у відділенні Укрпошти при отриманні відправлення. Якщо потрібно, загальну вартість замовлення разом із вартістю доставки може вказати менеджер магазину Solyanka при підтвердженні замовлення. При оформленні замовлення необхідно вказати поштову адресу, індекс, ПІБ отримувача та контактний номер телефону. Відстежити своє відправлення за номером чеку можна через форму відслідковування відправлень на сайті «Укрпошти».
  3. Кур’єрська доставка по місту Києву:
    • Стандартна доставка по місту Києву. Вартість доставки – 150 гривень. При оформленні/підтвердженні замовлення менеджер магазину уточнює можливі дату та час доставки.
    • Пріоритетна доставка по місту Києву. Вартість доставки – 200 гривень. Доставка у день оформлення замовлення, доставка у вихідний день, доставка за Кільцеву дорогу міста Києва. Можливість доставки попередньо узгоджується менеджером магазину.
    • Термінова доставка по місту Києву. Вартість доставки – 500 гривень. Доставка протягом трьох годин. Можливість доставки попередньо узгоджується менеджером магазину.

Увага! Ми лишаємо за собою право відправити замовлені та сплачені вами замовлення протягом трьох робочих днів. Ми намагаємось відправляти ваші замовлення у день отримання грошових коштів на рахунок нашої компанії, але інколи можуть статися різні ситуації.

Якщо протягом двох робочих днів ви не сплатили заказ – ваше замовлення буде розформовано і товари, які ви замовили, можливо, можуть бути продані іншому покупцю. Запобігаючи неприємних ситуацій розраховуйте ваш бюджет та не робіть замовлення «про всяк випадок». Дякуємо за розуміння! :)

Для уточнення іншої інформації з приводу оплати та отримання товару, будь ласка, зв’яжіться з менеджером магазину будь-яким зручним способом.